Uncategorized

Medicin och biverkningar

För ett litet tag sedan var jag inlagd, jag hade blivit deprimerad, igen. Läkaren höjde den antidepressiva och även Topimax som jag har som stämningsstabbilliserande. Nu mår jag bättre men har istället blivit jätte trött.
Det är lite tråkigt tycker jag att det ska behöva vara antingen eller för min del. Vet inte hur det är för andra, kanske fungerar det jätte bra för en del. För mig har det hittils varit så att när jag behöver högre doser av något läkemedel så får jag någon av den medicinens biverkning.
/Malin

Annonser

malinitoreboda

Är en 30 årig kvinna som lever med olika psykiatriska diagnoser. Såsom bipoläritet, ångest, social fobi och tvångssyndrom. Trots mina " hinder" strävar jag efter en så optimistisk syn på tillvaron som möjligt , då jag förstås upplever motsatsen som än mer " bromsande.
Välkommen!

You may also like...

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.